Merhaba bebeğim 5 ay 13 günlük hasta oldu ateşi çıktı öksürüyor ateşi düştü ama öksürmeye devam ediyor antibiyotik kullanıyorum ama geçmedi uyurken çok öksürüyor başını yükselttim ama fayda etmedi başka ne yapabilirim çok üzülüyorum o öksürdükçe benim içim parçalanıyor 😔