Aysekorkuthome Istanbulda oturanlar bebeklerinizi gece ve gunduz nasil giydiriyonuz gece uyurken corap giydiriyonuz mu ustunu nasil ortuyonuz ben sasirdim kaldim kisa kollu icin erken sanki ama . Usur gibi geliyo? Bu arada bebegim 4 aylik.
anneyeofdenmez Aysekorkuthome uzun kollu ince zıbın giydirebilirsin daha okadar ısınmadı geceleri ama çorap giydirme 🌸
-Eraymoms- Aysekorkuthome Tekirdağ dayım bende İstanbul’la hemen hemen çok yakınız yani benim bebeğimde 4 buçuk aylık kısa kollu giydiriyorum öğlen ve gece uyurken de gece üstünü Polarli ince battaniyeyle örtüyorum sıcacık kalıyor tabi o üstünü açtıkça örtüyorum ben bebeklerde bizim gibi sicakliyor erkekse hiç gelmiyor sıcağa serin seviyor
Aysekorkuthome anneyeofdenmez ben alttsn atlet gibi sifir kol zibin giydiriyorum ustunede uzun kollu zibin alt pijaması tek kat corapta giydirmessem cok gazlı ustunu aciyo hep ayaklari ellero buz kesiyo
Aysekorkuthome -Eraymoms- vallahi biz halen yorgani atamadik ustumuzde cocuguma cokcok ince battanoye orturoyum kollarinin altindan ama kisa kollu usur diye dusunuyorum
-Eraymoms- Aysekorkuthome ben yanıyorum valla evde burası sıcak geceleri serin oluyor ama dışarısı o zaman da üstünü örtüyorum güzel evimiz sıcak genelde
Aysekorkuthome Huma22072022 benimki cok gazlı hep ustunu aciyo ondan mecburen corap giydiriyorjm biliyorum dolasiimi engelliyo ama usuyo
Aysekorkuthome -Eraymoms- benim ev 1. Katta karanlik cok isik almiyo ondan serin oluyo diyorum bi 15 gun daha gecsin kisa kollu giydirirm diye dusundm
-Eraymoms- Aysekorkuthome birinci katlar serin olur güneş görmezse biraz daha bekle o zaman canım iyice sıcak olsun öyle giydirirsin
Aysekorkuthome -Eraymoms- aa bende diyodum henimkimi cok uzun uyuyo benimki asla emmeye kalmaz gece uykusunda
-Eraymoms- Aysekorkuthome maşallah canım ne güzel ben acıkıp uyanmadigi sürece kaldırmıyorum uykusundan bidaha zor uyuyo çünkü