Hepinize teşekkür ederim önerileriniz ve tecrübeleriniz için 🙏 battaniye iyi fikirmiş,deneyeceğim,yorgandan çok daha düz duracağı için iyi olacak diye düşünüyorum. Park yatağın Kapısı var evet,ama yüksekte kalıyor böyle bi basamak kadar,henüz ordan girip cıkmayı göstermedim,ilerleyen zamanlarda oyun amaçlı kullanır,abisinde de öyle yapmıstık,su an çözmem gereken bu derinlik,aslında uyku şeklini değiştirmem lazım galiba,ya memede uyuyor ya ayakta sallanarak 🙈