BirPrensAnnesi___ Zynp1705 forum kısmında 3 çizgiye basarsanız resim yükle var oradan yukleyebilirsiniz
defmommy BirPrensAnnesi___ canım 36 38 bedensen atayım sana bunlar tesettür açıkmısın bilmiyorum ama 36 beden 225 225 300 tl sırasıyla eger açıksan balık abiyeyi kollarını kestirip kullanabilirsin bir arkadaşım öyle yapmıstı omzu halifi düşük açık kalmıstı
Bersahefem BirPrensAnnesi___ benimde var kaliteli marka tesettür abiye dolap sayfamdan bakabilirsiniz @Bersahefem sayfam
Serpiltoprak21 BirPrensAnnesi___ tesettür mü yoksa normal mi aşkım siyah saten elbisem var bir kere giydim iki bin TL’ye almıştım beğenirsen anlaşırsın tesettür benimki
Azra07  ben satıyorum hepsi bir defa giyildi tertemiz kilo aldığım için satmak istiyorum bedeni gelmediği için cok üzülüyorum 😫
Serpiltoprak21 BirPrensAnnesi___ eğer almak istersen canım benim sen aklındaki fiyatı söyle bende uyar uymaz söyliyeyim olur mu öyle
Azra07 BirPrensAnnesi___ kahve değil aslında rengi gold gibi markanın abiyesi 1 yıl önce 2000 almıştım suanda 6.000 diyorlar fiyat size nasıl uygun yardımcı olurum