simsimum kullandım canim Dr yazigi karışım, xabion, kalmasın, laviaderm zaten duş alıp bunları döndüm hep tam ilk defa 4 gündür hiç lezyon vs yoktu kaşıntı 0 di. Bugün bacağımda 3 4 tane belirti olmuş acaba onlar uyuz mu yoksa normal mj bu dokuntuler düşünmekten kafayı yicem en iyisi bir kükürt kuru daha yapayım ya. Derim kalkacak kabuk kabuk artik