Bizde de olmuştu sizi çok iyi anlıyorum sürekli sorguladık neden oluyor, süt alerjisi mi test yaptırdık vs bişey çıkmadı. 6. Aya kadar kustu. Gecen kurban bayramında 6 aylıktı ve mamadan sonra kusuyordu. Bayram bitti evimize döndük kusması da bitti şükür. 7-8. Ayda düzelmişti diye hatırlıyorum tek tük oluyordu belki de. Kimle konuşsam 1 yaşında düzelir diyorlardı.. tamamen bebekle alakalı