Kizlar merhaba
oglumun 5 aylik oldugundan beri boynunda bogazinda kucuk yuvarlak 5 kurus buyuklugunde kizarikliklar basladi
doktora goturdum salyasindan dolayi dendi
tekrar tekrar goturdum besin alerjisi mi test yapalim dedim defalarca butun doktorlar besin alerjisi degil tahris dendi
cildiyeye de goturdum yine ayni
🤷🏻♀️
Boyle skntisi olan var mi bebeginde