benimbebegim biz ilk dozunu 3. Ayda vurdurduk,ateş oldu ben 37.5 görmeden calpol verdim çıkmasın die belki beklemem gerekirdi ama çocuğm çok huysuzdu aşı yeri kızardı şişlik olştu taş gbi,halada sert her gün ara ara yağla masaj yapıp dağıtmaya çalşyrm,günlerce emmedi uyumadı ağladı yeni yeni düzeliyor dieblrm,meme reddi filan oldu,şimdi 4. Ayda zatürre varmş o daha kötü dedi hemşire allah yardmcmz olsn artık.menenjit aşısı takvminiz nasıl? Ve kaç doz bu toplamda