nserd aynen çok uzak mesafe yok görüşebiliriz ☺️
İnstagramınız var mı
nserd var mustafaozlem__ ekleyebılırsınz kendınızı tanıtırsanz sevınırım
Durunun_Annesiii yazdım size
Avm de buluşulabilşr tanışmak için nata Vega’da yakın hem
Pelinzade olabilir bana uyar canım ☺️
Durunun_Annesiii arkadaşlarda uyarsa gün belirleyelim bi kahve içelim
Pelinzade Aynen Canm Yazsalarda görüşsek tanışsak negüzel olur
Bi whatsap grubu oluşturalım bana uyar
nserd tamamdır canım