Beren2323 bizde reflü yoktu ama ben sezeryan doğum yaptım 4.gün sütüm geldi. Hastanede sma optipro kullandık ara ara kustu bazen günlük, normal dediler 2.kutuda iyice çoğaldı. ve çok gaz yapıyordu. Sabahlara kadar neler çektik bi bilsen. Bebelac a geçtim 1 hafta kullandık mama su gibi ne tadı var ne tuzu. Bebeğimde doymuyordu zaten anlıyorum. Kilo bile almadı. Sonra aptamil e geçtim çok şükür bin şükür kusmasıda şöyle fazlasını çıkarıyor. Bu mamaya geçene kadar kusma gaz neler çektik. Şimdi bi sorun yaşamıyorum