Seratr er diye bir şey bilimsel olarak yok, kızıma hiç engel olmadım, milleti de dinlemedim. 1 aylıkken ayağını basıyordu, 2.5 aylıkken kalkmaya çalışıyordu, 3 aylıkken oturtmaya başladım. 5.5 aylıkken desteksiz oturdu, şu an 7 aylık geçen aydan beri adım atmaya çalışıyor destek oluyorum. 5 aylıkken ayakta durmak isterdi ayakta tutardım. Doktorda bebeğini dinle dedi, hazır olmasa zaten ağlar dedi, öyle de zaten, oturunca eğer zorlanmaya başladıysa ağlayıp kendini aşağı kaydırıp yatar pozisyona getirirdi. İçiniz rahat olsun.