Bikahvee ben tam 2 sene uğraştım bu hastalıkla. Öncelikle doktorum bana bir hap iki tane de krem vermiiti gece ve sabah sürüyordum asla ihmal etme hep düzenli kullan. Mutlaka güneş kremi kullan, pencereden bakarken bile Güneş kremi sürmek zorundasın demişti doktor yaz kış hep güneş kremiyle gezdim Bioderma kullandım güneş kremini. Sonrasında her akşam yatmadan ve ilacı sürmeden önce temiz içerikli bir yüz temizleme jeliyle (ben Yves Rocher kullandım) deniz süngeriyle çok bastırmadan yüzümü temizledim. Sonrasında kremlerimi sürdüm yattım. Gün içerisinde çantamda hem nemlendirici krem vardı sürekli sürüyordum kurumasına izin vermiyordum o kızarıklıkları(kremim de cosmed atopia). Sonrasında baharatlı acı çok salçası yiyeceklerden de birazcık uzak durmak lazım çünkü onlar da çok etkiliyor.
Bu rutinleri tam 2sene boyunca hep yaptım. Bıraktığım an eski halime dönüyordum resmen. Biteli 1.5 2sene olacak şükürler olsun şuan sadece güneş kremi ve nemlendirici ye devam ediyorum