gokcenin_annesi_ Kizlar doğumdan sonra el ve ayak parmaklarimin kemikleri ağrıyor. Kasıklarimda da kemiklerim ağrıyor. 1 ay önce doğum yaptım. Bu durumu yaşayan var mı nasıl geçecek
gokcenin_annesi_ alintugce34 belimde de ara ara iğne batırır gibi ağrılar oluyor ama ellerimin ağrısı beni çok zorluyor. Hamilelikte magnosit veriyordu doktor onu mu kullansam acaba
gokcenin_annesi_ Dzc-Hilal gerçekten zor ve yorucu. Benim de sezeryan hamileyken de el parmaklarımın hekimleri ağrıyordu hala geçmedi magnosit yazıyordu doktor hamileyken bilmedim şimdi de içsem