Kullanan var mı acaba kızıma almak istiyorum bebek arabamız çok büyük eşim olmadan asla kurup tek başima çıkamıyorum ama bu bisikletten gördüm Trendyol dan kullanışlı mı acaba havalar düzeldi kızımı dışarı çikarmak istiyorum gündüzleri yorumlar iyi gibi ama emin olamadım