Merhaba. Aile destek ödemesinde her ay daha önce girdigim ibana otomatik yatıyordu. Ben hesaba aktar deyip ibani girdigimde hata verip otomatik yatti diyordu. Ama.bu ay o ibana yatsın istemiyorum 144u fe aradim pttyi de gittim siz kaldiracaksiniz dediler ama bir turlu kaldiramadim şahıs odemelerinde kayitli kartim vardi onu kaldirdim.ama zaten ayni hesap degildi. Yattigi günün sabahi erkenden baska iban girsem olur mu acaba ? Hiç basina gelen oldu mu??