30-01-m Kızlar merhaba. Ocakta doğum yaptım , doğumdan 53 gün sonra adetim geldi , toplamda 2,3 kere anca olmuşumdur. Şimdi gelmesi lazımdı ama 4 gün gecikti normal mi , tekrar hamile olmaktan korkuyorum 😌 sizde durum nasıldı
H_ceyhan 30-01-m Normal doğumdan sonra benimki de hep düzensiz hiç aynı gününde olmuyor bazen 1 hafta gecikiyor ama dikkat da etmek gerekiyor tabi
H_ceyhan 30-01-m Oğlum 1 yaşına girdi yeni. Halilelikten önce hep düzenliydi herayin aynı günü en fazla 1 gün gecikir veya önce olurdu. Normal doğum yaptım oğlum 6 aylık olana kadar olmadım emzirmeyi bırakınca oldum daha doğrusu. Ve bazen 2 gün bazen 1 hafta gecikiyor hiç düzenli değil yani