tly13 öyle evet bize yanlısnyaptı hemşire bilerek yaptıgını düşünüyorum şikayet ettirmedi eşim ama saglık ocagındaki hekime söyledm uyaracagını söyled hemşirenin kendisine de söyledm cok arastırdım eczanede calıstıgım için hemşire ve doktor vardı tanıdıgım hepsi yablıs oldugunu söyledi ve hemşireye bunları söylediğimde aa sen cok arastırmıssın ben elayı sevdipim için öyle yaptım dedi dalga gecer gibi arastırmayacagımı düşünmüş sanırım benim cocugumu ne alakaysa sevmesi bana sormadan nasıl böyle bir şeye cesaret edebiliyorsa