elif_28 benim kızımda aşırı kusuyor du yiyor gazı çıktıktan sonra 5 yiyorsa 3 ölçek mama kusuyordu reflü sandık götürdük değildi zamanla geçti şimdi hiç yok 6 ayımızda kesildi diye hatırlıyorum. Korkmayın fazlasını atıyor çok normal bunlar doktorunuz reflü demediyse rahat olun