BdjsjzvzlaVg ben son dakika sezaryen doğum için gitmiştim kendisine ameliyatımı da o yaptı. Hoş anılarımız yok malesef 😔 ameliyat sırasında bistüri ile bebeğimin kulağını kesmiş sonrasında gelip özür diledi ama sonuçta bebeğin kulağına dikiş atıldı. Anestezinin etkisiyle çok tepki veremedim ama Allah korudu başka bir yerine denk gelseydi napardık bilmiyorum. Hastanede yattığım süre boyunca bir kez yanıma geldi. Sonrasında beni kontrole çağırmadı kendim gittim pansuman yaptı tamam dedi eee tekrar gelmem gerekiyor mu dedim. İstersen 40 ın çıktıktan sonra gel dedi yarım ağız. Genel olarak memnun kalmadım keşke vaktim olsaydı başka doktor araştırsaydım.