Bebeğim müdahalesiz kaka yapmıyor. Gaz sancısı çok fazla var, çok sıkıştırıyor ıkınmaktan morarıyor ama çıkartmıyor bir türlü. Yaptğım çok yanlış biliyorum ama kıyamıyorum öyle gördükçe rahatlasın istiyorum poposuna kulak çöpü sokuyorum ucuna vazelin sürüp, anca öyle çıkartıyor kakasını. 52 günlük bugün. Metsil damla denedik, sap simplex denedik daha kötü sıkıştırıyor. Maflor kullanıyoruz, bugün nurse Harveys de aldım. Birkaç güne kadar biogaia da alıcam. Ne zamana kadar sürecek bu rahatça yapsın tuvaletini istiyorum onu öyle gördükçe dayanamıyorum.
Birde kabız yapmayan mama tavsiyesi olan var mı bazen sütüm azalıyor mama vermek zorunda kalıyorum. Çok gaz ve kabız yapmayan. Hipp denedim, sma denedim sonuç olumsuz 😔