Teachermom8 ilk oğlumda 4 aydan itibaren bitmişti, kızım 2.5 aylık inşallah hemen 3 4 aydan sonra biter umudundayım. (Eğer halamıza çekmezse 7. Ayda bitmiş kayınvalidem öyle söylediydi)
Ben gaz için ayvadana bitkisi vardır onu kaynar su da bekletip hem kendim içerim hemde bebeğime veririm içine de bu ara nane atıyorum biraz rahatsızız, ayvadana anında gazı çıkartıyor ben hiç bir şekilde gaz damlası vermedim. Ayaklarını ve karnını sıcak tutun ben karnını bel bezi ile sararım ayaklarından çorap ve patik eksik etmem. İnşallah hepimizin bebişlerine Rabbim şifa derman versin