Arkadas3495 Kızlar ben doğum yapalı 68 gün oldu dogumdan hemen sonra benım kanamam oldu ve 50 gün falan sürdü bana cok geldi sürmesi doktor normal dedi 2 ay sürebiliyormuş sizlerin nasıl oldu adetim uzun sürünce bi sonraki adetim geç mi olur ne zman olur ki
edafmo Arkadas3495 ilk 1 sene düzensizlik çok normal. Yani kısa ya da uzun döngüler, yoğun ya da lekelenme şeklinde görülen regl çok çok normal. Ben kırkım çıkmadan oldum 12gğn sürdü. Sonraki ay lekelenme geldi bu ay gelen giden yok 😂