bisenakillisinzaten 7 haftalık hamileyim ve büyük kızımı hala emziriyorum. Emzirirken göğüslerim çok acıyor. Yara falan da yok acaba hamilelikten mi böyle oldu ne zaman geçer ki?
iyiliktozuu bisenakillisinzaten 2 yaşından sonra bırakır iseniz diğer bebeğe de yazık olcak , Allah kolaylık versin çok zoor
sahranur bisenakillisinzaten hamilelikte göğüs ağrısı şişkinliği olur bi de emziriyorsun normal bence