İnşallah rahat atlatırsınız , rotada hiç bir sıkıntı yaşamadık . Ama menenjit dün oldu baya zorladı. Ateş yükseldi , ağrısı var asla bir yere koyamadım sadece emerek duruyor . Calpol daha ateşi başlamadan verdim çünkü ağrısı vardı hep ağlıyordu. Sonra ateşte çıktı . 4 saat geçmişti , tekrar verdik. Yinede inleye inleye uyudu sürekli sıçradı. Eğer bir belirti görürseniz Calpol vermeyi geciktirmeyin nacizhane tavsiyem.