Streptekok 2.ayda yapmış mıydı ateş? Bizde olmadı çok şükür. Hatta hastane 3.ayda menenjit aşılarından önce ateş düşürücü verdi bana da 4 saat sonra ver dediler. 4.ay aşılarında sordum hayır bunlar öyle ateş yapmaz o yüzden vermiyoruz öncesinde ateş düşürücü dediler.