Bebeğim 2 buçuk aylık motis verdi doktor reflüsü için aç karnına veriyordum ama yetmiyordu doktorda beslenmeden yarımsaat önce motis yarımsaat sonra gaviscon şurup ver dedi tozu varmış ama bulamazsın üretimi durduruldu çok yanarsa gaviscon ver dedi bende veriyorum ama içim rahat değil hamilelikte içiyordum hamilelere uygundur felan yazıyordu diye tadını bilen anlar beni birde bebeğime veriyorum onu ama 5 dk içinde rahatlıyor uykuya geçiyor benim gibi kullanan varmı sorun yaşadınızmı