Herkese merhaba. Oğlumun acıbadem özel sigortası var. Can emeksiz beye gittim memnun kaldım ama sigorta olmasına rağmen 171₺ gibi bi para verdik, ama sigortası varken gereksiz görüyorum. Ona da önemli durumlarda gideceğim memnun kaldım.
Onun haricinde hastanelerde sigorta geçen her ay düzenli şekilde gidebileceğim bir doktor önerisi istiyorum. Güler yüzlü olması ve telefon numarasını veriyor olması çok önemli 🙏🏻 telefon numarası bana kendimi güvende hissettiriyor kadın dogumcumunda vardı ama çok nadir yazmışımdır, numara olsun yine de tabi 🤭😂