Kizlar lütfen yardım edin bugüne kadar ara ara yoklayarak tuvalete yapmak ister misin diye sorarak yavaş yavaş ilerliyordum. Bugün eşimle banyo yaptırdıktan sonra ona göre boxer almıştık hoşuna gitti bez takmadan giydirdik güzel güzel anlattık bi kac defa tuvaletini yapmak istedi oturttuk yapmayı denedi geldi geldi diyip kendi bile oturdu yapmasa da en son bi kac damla yaptı ayağa kalktı altına yaptı hiç kötü tepki vermeden güzel bir şekilde hallettik ama korktu altına yapınca sürekli ağlıyor şuan bez taktırmak istemiyor oturup yapmak istemiyor geliyor diyor ama yapmıyor tutuyor ne yapicaz şaştık kaldık bizi dinlemiyor sürekli bağırarak elini götürerek deli gibi ağlıyor yapmıyor mahvolmuş durumdayız ne yapmam gerekli beynim durdu resmen ya eşimde bende perisan haldeyiz lütfen bir yol gösterin 😪😪😪