Adamoms direk kesmedim önce yavaş yavaş azalttım mesela günde 10 kere emiyorda 5’e düşürdüm 30 dk emiyorsa 15 dkya düşürdüm sonra gece emmesini bıraktırdım uyandığında pış pış yaptım zorlamadım kendiliğinden uyudu. Daha sonra son kez emzirip uyuttum gece emerek uyuduğu için ilk gece zor oldu baya ağladı düzgünce anlattım prakten diye uyku şurubu var onu kullanıyoruz daha kolay uykuya daldı. 2 3 gün ısrarcı oldu emmek için ama ailemden yardım aldım onlar oyaladılar artık aklına gelmiyor kucağımda sallayarak uyutuyorum. Bende sabır taşını duydum ama iğrendirmek istemedim