Merhaba güzel anneler:) kızım 29 aylık son 2 aydır doğru düzgün beslenmiyor herşeyi yiyen çocuk gitti yerine iştahsız bir çocuk geldi :( zamanla geçer diye çok üstelemedim ama gün geçtikçe çoğalmaya başladı.. Bnm gibi olan anneler sizler bu durumla nasıl başa çıktınız ? Doktorumuzla bu hafta sonu randevumuz var gitmeden öncede sizlerede sormak istedim 😇
( yeterki yesin diye tatlı türü cicibebe abur cubur hiç vermedim versemde yemez )