Bebeğim 19 aylık kan değeri ve demiri çok düşük çıktı kan ilacı ve demir ilacı yazdı ama kan ilacı kullanıyo ve kakası simsiyah oldu bu normal mi bir de kullanırken dişlerini fırçalamamı istedi bu aylarda bebek diş macunları kullanmak sıkıntı olur mu özellikle colgate bebek diş macunu kullanan var mı bilgisi olan var mı ?