Urazinannesiqw Bende bu konuda bir post açmıştım. Benimde çevremde insanlar aklımı karıştırdı hep ama sonra vermemeye karar verdim. Zaten ilk 6 ay anne sütünden her şeyi alıyor diye boşuna demiyorlar. İhtiyaçtan değil ama belki ilaç vs kullanıyorsa ağzı temizlensin diye arada bir çay kaşığı verebilirsiniz. Ben gaz ilacı kullanıyordum çok nadir verdim. Sonra vazgeçtim vermekten 😊