Ya 2 keredir dışarı cikiyorum arabada uyuyor , avmye gittik bebek arabasinda etrafı izliyor sonra bir anda agliyor. Eve geldik halen agliyordu emzirdim uyudu kucagimdan birakirken yine agladi ama feryat figan agliyor. Napicami bilemedim acaba disardan korkmus olabilir mi . İlk zamanlarinda gidiyorduk ozaman bebek arabasinda hep uyuyordu bir sorun olmuyordu