Mlkkrm 3 aylık falandı, kendim böyle sesleri abarta abarta yaparak okuyordum gülüyordu. Sonra hışırtılı kitaplara geçtik, oral dönemini yırtılmaz yıkanabilir kitapları okuyarak geçirdik. Sadece resimlerine odaklandım ama yazılanları okumadım. Kendim uydurdum anlayacağı ve tanıdığı kelimelerle. Görsel kitapları seviyor, hayvan resimlerine bayılıyor. Onları konuşturuyoruz. Bazen kendisi eline alıp bıdı bıdı söyleniyor sanırım okuyor. 15 aylık şuan. 12 aylık olduğundan daha doğrusu yürümeye başladığından beri sabit kalıp kitap okumak istemiyor ama. İşine geldiği zaman raftan bir kitap alıp gelip 3 dk okutuyor ve eline kitabı alıp koşa koşa gidiyor🥲