Agaclargibi Kızlar oğlum 10bucuk aylık poposunda iltihaplı pişik var aslında her zaman sudocrem kullanıyoruz ama ara ara böyle oluyor makat resmi yasak olduğu için benzer görsel buldum Googleda aynı böyle zaten ve daha önce hametol baby denedik sonuç vermedi
incir-receli Agaclargibi doktora götürdünüz mü? travazol verebilir belki yada antibiyotikli krem ama makat olduğu için doktor onayı olmadan kullanmayın
Oburiks Agaclargibi arko tüp krem kullanın pisige birebir ben denedim çok faydasını gördüm iki günde geçer
Zeynayzey Agaclargibi benim kızımda aynı bu aylarda böyle pişik olmuştu travazol kullanmıştık hemen iki günde düzelmişti
yagmurkokusu_ Agaclargibi doktora götürün hızlı bir şekilde çok ilerlemiş daha kötü olmadan yanıyordur temas edecek kıyafetler kullanmayın gazlı bez koyun arasına yakıyordur
Esma_2834 Bezini ıslak medilini değiştirmeyi deneyin gerekirse sürekli islak medil kullanmak yerine ılık su ile yıkayın bence daha rahatlatıcı olur
Asym33 Agaclargibi Oğlumun 5 gün önce çok fena pişik olmuştu kanlanmisti derisi soyulmuş gibi felandi doktorumuz travazol ve fucidin krem karistrip sur dedi 5 günde hiç birşey kalmadı