Yaseminn35 11 aylık bir bebeğim var. Bazen ağlama krizlerine girdiğinde ne yapacağımı bilemiyorum kendimi kontrol edemiyorum. Bu konuda önerileriniz var mı yalnız değilim değil mi 🥴
Domino Yaseminn35 ben yanina oturuyorum konuşmaya çalışıyorum. Kucağıma alıyorum susuyor. Zaten aksama kadar kucak da yanındayım
findikbrnlu0_ Yaseminn35 valla benimde oğlumun bi damarı tutuyor kimse sakinleştiremiyor 6 aylık benimkide bende o anlarda kucağıma alıyorum ama nafile öyle bile ağlıyor
Busramaden Yaseminn35 goz hızasına ınıp onu anladıgınızı gosterın ara ara gelıp sarılmasını teklıf edın gelıp sarılıp sakınlestıgınde ona neden agladıgını duygularının hıssettıklerının neler oldugunu anlatın cocuklar duygularını ogrendıkce aglama krızlerı azalıyo ve ıfade etmeye baslıyo
Yaseminn35 Domino Ben de konuşarak anlaşmaya çalışıyorum ama bazen o kadar çok ağlıyor ki derdini de anlayamadığım için kendimi kötü hissediyorum
Domino Yaseminn35 bazen sadece yanında oturmak o sakinleşince sarılmak da iyi gelecektir. Geçecek ınsallah bu günleri de 😙
Yaseminn35 findikbrnlu0_ Biraz daha büyüdüklerinde daha kolay olacak sanırım çünkü en azından ne istediklerini söyleyecekler
findikbrnlu0_ Yaseminn35 bende öyle düşünüyorum ama herkes büyüyünce daha zor diyor bence böyle daha zor😂
Yaseminn35 Busramaden Bunu duymaya ihtiyacım vardı duygularını yönetmeye başladıkça daha kolay olduğunu bilmeye, çünkü hiç geçmeyecek gibi geliyor yaşarken insana
Yaseminazizbebek Yaseminn35 heykel şarkısı var TV de onu açıyorum.hemen oynamaya başlıyor bide marakas sarkisini benim kucağıma geliyor çözüyoruz olayı oyun hamuru gösteriyorum su oynayalım banyoya gidelim diyorum ağlamayı kesip gidiyor sevdiği şeyleri yapmak lazım
Yaseminn35 Yaseminazizbebek Evet dikkatini başka yöne çekmeye çalışmak iyi fikir ama o zaman da sanki onun derdini umursamayıp konuyu değiştiriyor gibi hissediyorum 😔