Doktora gidin. Aslında sınır 18 ay ama parmak ucunda yürüme de başka şeylere işaret olabilir. Siz randevunuzu alın, beklemeden gidin. Bu arada doktora gidene kadar çıplak ayak çimlere çıkarın, farklı doğal yüzeylere basmasını sağlayın. Ekran varsa hayatinizda derhal kesin. Ne alakası var demeyin, ekran gelişim geriliği ve duyusal gelişim sorunları yaratıyor. oğlumda 16 aylık yürüdü, çok doktor gezdim, cok araştırdım. Tavsiyelerim bu yönde. Inşallah yürüyecektir.