Kızım yerde otururken bir anda dengesini kaybetti kafasını kapının aygıtına çarptı. Hemen buz koyduk morarmadı ama şişti biraz. Hareketlerinde bir farklılık yok. Daha öncede yerde otururken geriye doğru düştü kafasını vurdu. Acile gittik. 2 saat müşahade altında tutuldu. Ekstra bir tetkik yapılmadı. Gözlemliyorum şu an kusma, uykulukuk hali yok. Yine 2 saat uyutmayacağım. Hastaneye gitmeli miyim? Çok moralim bozuk.. çok hareketli 2 sn yerinde durmayan bir bebek dibinden ayrılmamaya çalışıyorum ama olacak olan oluyor. Yani kafa travmalarına genelde gözlem yazıyorlar internette. Hafif travmalarda Allah kimsenin başın vermesin kafatası çatlaması yaşayan, su ya da kan toplaması olan var mı çevrenizde? Benzer tecrübeler yaşadıysanız yazın lütfen. Çok kötü hissediyorum kendimi 😢😢