[silindi] 8,5 aylık aynı sıkıntıyı bende yaşıyorum. 8 bucukda uyudu mesela bu saate kadar 3 kere kalktı. Sabaha kadar 5-6 kere daha kalkar hiç uykumu alamıyorum çok yorgunum uzun zamandır. Bir çaresi varsa ben de yapayım. Gece tok tutsun diye birşeyler de yediriyorum ama sürekli emmeye kalkıyor. Kalkınca su vermeyi de denedim meme verene kadar ağladı. Herşeyi denedim 🥺