Sinem61 Merhaba arkadaşlar , dikey Süpürge kullananlar önerir misiniz ? Hangi markayı kullanıyorsunuz,memnun musunuz, artıları eksileri neler. Genelde Dyson duyuyorum çevremde ama bana biraz pahalı geldi. Daha uygunu var mıdır?
sarilokumumm Sinem61 Bosch ultimate 8 serisi kullanıyorum dysonla aynı çekim gücünde çift batarya memnunum Dyson almaya gitmiştim Bosch aldım