Bebeğim bir buçuk aylık yüzünde kırmızılıklar oluştu egzama olduğunu ve süt ve süt ürünlerini bırakmam gerektiğini söyledi doktor yüzünü nemli tutmam için mustela krem yazdı kullanıyoruz ama sadece nemlendiriyor kırmızılıklar gitmiyor. Sizler de olan ya da ne yaptınız hangi kremler kullandınız nasıl geçiyor bunları yazar mısınız?