nazlimom__ fışkırır tarzda kusuyorsa vakit kaybetmeden gitmeniz lazım doktora. Normal ağzının kenarından akıyorsa o kadar sorun değil ama çok sık oluyorsa da bebek reflüsüdür. Emzirdikten sonra hemen gazını çıkarmak için kaldırmayın, önce kafası biraz yukarda kalacak şekilde 1dk kadar falan yatırın sonra kaldırıp gazını çıkarın, inşallah bileti yoktur geçmiş olsun🙏🌸