ezgikrby evet ayni durum bendede oldu bayramda kucakta gezmekten okadar insan görmekten hep uyudu ki zaten normalde çok zor uyur bizim hiç gündüz uykumuz yoktu yakin zamanda başladı bunada şükrediyorum ne diyeyim büyüyor ilk o 3 ay çok berbattı beynim durmuştu yüzüm bozulmuştu uykusuzluktan yorgunluktan uyumayı geç hep agliyordu çok zor günlerdi