Beyza_Nurr Adetim 6 gün gecikti 3 kere erken gebelik testi yaptım hepsinden ikinci çizgi çok silik çıktı bugün kan verdim beta değeri 83 çıktı hastaneden tam belli değil dediler sizce var mı gebelik 🥺🥺🥺
limonkolonyasi Beyza_Nurr 5 ve uzeri pozitif evet gebelik var ama değer biraz düşük 2 gün sonra tekrr kan verin bakın değer 2 katına çıkmış ise sağlıklı gebelik
Gizem51 Bencede var gebelik değer 5in altında olunca gebe olmadığınız anlamına gelirdi yüksek çıkmış bebeğiniz kaç aylık
Gizem51 Beyza_Nurr aynı aylıkmış bebeklerimiz allh kolaylık versin gerçekten büyük ihtimalle adetinize yakın bi zamnda gebe kalmışsınız o yüzden çizgi silik çıkmış
Deletedmom_79 Beyza_Nurr tam belli olmayan nedir? 2 gün sonra eğer 160 küsürlerde bir değer görürseniz lütfen kendinize bir jinekolog bulun. Keseyi görmek için bi tarih verir size
Deletedmom_79 Beyza_Nurr ahaha delirmişler. Hamile olduğun değil de sağlıklı gelişip gelişmeyeceği belli değildir. Belki onu demeye çalışmışlardır. Hakkında hayırlısı 48 saat dolduğunda bir daha ver bakalım. Allah gönlüne göre versin olumlu/olumsuz her kararın ve kaderin senin için en hayırlısı olsun🖖🏼
Yarim_Kilo_Kiyma Beyza_Nurr Beta değeri 0 ile 15 arasında olursa gebelik yok demişti doktor özellikle sormuştum. Sıfıra değerine yakınsan gebelik yok. Sizin var gibi duruyor. Biraz daha bekleyip kanda tahlil yaptırın derim.