joyfulmom Kızlar doğum yapalı 1 sene oldu ama doğum parası almadım 300₺ gibi bir ücretmis sanırım. Nasıl alınıyor veya alınabiliyor mu ben bilmiyordum böyle bir şey olduğunu varsa orda kalmasın dedim😅
Nacafa joyfulmom doğum raporunuz elinizdeyse nüfus müdürlüğüne gidip başvuru yapabilirsiniz 2 yıla kadar başvuru yapılıyor
joyfulmom Nacafa doğum raporum elimde değil ama e devletten görünüyor hastanenin verdiği rapor mu olmak zorunda acaba
Nacafa joyfulmom o kadar ayrıntılı bilmiyorum benim eşim hastanenin verdiği belgeyle yapmıştı başvuruyu nüfus müdürlüğünü arayıp detaylı bilgi alabilirsiniz. Kafanızda soru işareti de kalmaz
Beyzacatuk Ben dogum yaptıktan sonra hastae kendisi basvurmamı istedi ve bunun için evrak verdi o evrakla gidip basvurdu eşim kızım 7 aylık dha anca gidip almak nasip oldu😂
Melekdah1989 E devlet e girin “ ptt kurum ödemeleri “ yazın . Orada eğer ödemeniz varsa çıkar , hesap numaranıza atabilir veya ptt den alabilirsiniz