Malum fiyatları çok arttı zar zor arayarak 5 paket aldım 2 sini içeceğim ama başka süt arttırıcı ürünler de almak istiyorum o yüzden 3 paket var elimde almak isteyen olursa aldığım fiyatın aşağısında satmak istiyorum 250 tl almak isteyen olursa kargosunu kendisi karşılayarak 320 ye aldım çünkü