öncelikle herkese iyi akşamlar 17 günlük bir oğlum var. sütüm var çok şükür emziriyorum altı temiz gazını çıkartıyorum d vitamini kullanıyorum sağlık ocağının verdiği bide gaz ılacı bugüne kadar üç kere vermek durumunda kaldım gaz ılacını mecbur kalmadıkça vermek istemiyorum. ama oğlum sureklı memede kalmak istiyor dediğim gibi gazını çıkarıyorum altı temiz karnı tok nerdeyse bütün gün memede yerine koyduğum an ağlıyor kucağındayken de sıkıntı yok aslında ama beşiğe koyduğum an başlıyor ağlamaya ben buna nasıl bir cozum bulabilirim sallıyorum olmuyor memede bekletiyorum olmuyor birileri bana yardımcı olsun lütfen şimdiden yıprandım