Anneler kızım 4 aylıkken sol böbreğinde kist 6mm görüldü tekrar 3 ay sonra bakıldı 10 mm olmuş denildi çocuk ürolojiye gittik takip edeceğiz denildi bu 6 ay geçti
Üzerinden ve iki farklı devlet hastanesinde kist görülmedi tekrar ilk gittiğim hastanede hala 10 mm olarak görülüyor dediler yarın tekrar çocuk ürolojiye gideceğiz cm boyutunda olmadan müdahale olmuyor dediler bizim daha mm olarak hiç başına gelen oldu mu kaybolur mu acaba ?