Feyzosumunannesi Bebeğim 12 ay 22 günlük iki üç gündür çok nadir oksuruyordu bilerek yapıyor sandık ama bugün baya arttı ve kusacak gbi oluyor öksürük ten sonra doğal ne verebilirim kızlar böyle devam ederse yarın hastaneye götüreceğiz
Busraata33 Feyzosumunannesi Bal boğazına iyi gelir.Adaçayı,ıhlamur elma kaynatıp içirebilirsiniz.Kuru öksürük kolay geçmiyor belki de alerjik bir durum olmuştur
sinoli Feyzosumunannesi Alerjik olabilir polenlerden vs ötürü, ıhlamur verebilirsiniz. Birde tereyağ kızdırmadan eritip az bişey pekmez koyup verebilirsiniz🤗 Geçmiş olsunn🙏🏼
Feyzosumunannesi Busraata33 çok şükür gece öksürmekten rahatbuyudu ama simdi uyanınca öksürük bir kaç kez inşallah geçer bir an önce
Pinos06 @Feyzosumunannesi Bitkisel bi şurup var Bisolnatur biz çok faydasını gördük hemen kesti kuru öksürüğü içeriğine bakıp bi deneyin isterseniz.