Adennur Bazen kolunu sanki istemsiz sallıyor gibi yapıyor sizin bebekleriniz de yapıyor mu acaba 5 buçuk aylık bunu bir kaç kez gözlemledim normal mi acaba
burnumagelioduuujfklkl Adennur kol sallayınca ne oluyor ki hiç duymadım görmedim canım sallasın ne olacak.
Deletedmom_79 Adennur daha el kol koordinasyonu gelişmemiş haldeler çok çok normal. Kaldı ki daha henüz 2 aydır falan o kendi bireyselliğinin farkında dur bakalım çok şey bekliyoruz bazen😊
Adennur burnumagelioduuujfklkl bende bilmediğim için herhangi bir sorun var mı diye merak ettim canım arkadaşım söyledi az önce normal elini kolunu keşfediyor dedi biraz değişik geldi bana o yüzden
Adennur Deletedmom_79 galiba öyle 😊sadece biraz değişik geldi dikkatimi çekti biraz tedbirli olmak istedim galiba çok teşekkür ederim